اهداف فرقه هاي نو ظهور در ايران چه چيزهايي مي باشد ؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 26124
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 252
بازدید کل : 26124
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

به وبلاگ عطر ولايت خوش آمديد
علم ،عمل ،بصیرت




دلايل پيدايش فرقه شيطان پرستي :

فطرت انسانها در جستجوي ملكوت است و به دنبال روزنه هايي مي گردد كه او را به عالم ملكوت برساند ،بشر در قرن بيستم با اين احساس كه به بلوغ فكري رسيده است سعي كرد با تكيه بر عقل و ماديات ،بهشتي در دنيا براي خود بسازد اما هرچه بيشتر پيش مي رفت از آرزوهاي خودش دور مي شد ،بحرانهاي رواني ،اعتقادي از ديگر زمينه هاي پيدايش فرقه هاي نو ظهور و معنويت گراست .

بسياري از افراد جوامع به دليل مشكلات زندگي دچار اضطرابها ، افسردگي ها و مشكلات رواني هستند ، اين افراد راحتتر از ديگران جذب فرقه هاي نو ظهور مي شوند . كلاسهايي مانند  تي ام ،كنترل خشم  و ... در اين مقوله فعالند .

نوجوانان و جوانان مخاطبان اصلي فرقه هاي نو ظهور هستند ، وقتي انسان به بلوغ مي رسد و پرسشهاي مهم زندگي در ذهن او خطور مي كند از همان زمان اديان نو ظهور آرام آرام به دنبال انتقال باورها و برنامه هاي عملي خودشان به افراد ودر نتيجه جذب آنان همت مي گمارند .

تجارت و كسب سود با توجه به مصرف گرايي تجملاتي در افراد و همچنين گسترش استفاده از مواد افيوني و مخدر از هدف هاي مهم پيدايش و گسترش فرق ضاله مي باشند .طلب قدرت ، خشونت ، آزادي از هر راه ممكن ، شكستن دين و حريم آن ، مقابله و بر اندازي اديان و هر چيز كه به زعمشان انسان را محدود مي كند.تلاش براي دوري جوانان از مذهب و انديشه هاي ناب اسلام ، از جمله مسائلي است كه سبب پيدايش نحله هاي نو ظهور و عرفانهاي كاذب بخصوص شيطان پرستي در كشور ما گرديده است .




2 دی 1389برچسب:, :: 11:39 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamid moghadasy