درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 25876
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 25876
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

به وبلاگ عطر ولايت خوش آمديد
علم ،عمل ،بصیرت




اگرچه یهودیان تنها 4/2 درصد از رأی دهندگان آمریکا هستند که در مقایسه با اسپانیایی‌تبار، ایرلندی‌تبار و یا سیاه‌پوستان، اقلیتی بسیار کوچک اند اما عواملی برای تأثیر بیش از اندازه آنان در انتخابات وجود دارد .



ادامه مطلب ...


جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:یهود, امریکا ,دمکراسی امریکا , فراماسون, :: 8:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : hamid moghadasy

دلايل گرايش جوانان به فرق ضاله علي الخصوص  شيطان پرستي

با توجه به اينكه بيشترين تاثير گذاري افكاري فرق ضاله مانند شيطان پرستي در دوره هاي راهنمايي و متوسطه بويژه در دختران اتفاق مي افتد ،چه دليلي باعث شده كه دختران و پسراني كه از كودكي در مدارس ،جامعه ،خانواده ، تلويزيون و ... در معرض تبليغات مداوم و آموزه هاي گسترده ديني و سياسي بوده اند ،در برخورد با اينگونه گروهها جذب شوند ؟در پاسخ به اين پرسشها دلايل بسيار زيادي مي توان بر شمرد كه به تعدادي از آنها مي پردازيم .



ادامه مطلب ...


2 دی 1389برچسب:, :: 11:40 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamid moghadasy

اهداف فرقه هاي نو ظهور در ايران :

دسيسه هاي دشمنان امت اسلامي ، فتنه انگيزي حكومتها و منافع تنگ نظرانه آنها ،جهل و تعصب ،افراط گرايي ، جدايي دين از اخلاق ،قشري و سطحي سازي دين و شريعت ،جدا سازي علم و دين از يكديگر ، فاصله گرفتن از اسلام ناب و احكام عقلي و منطقي و گرفتارآمدن در فتنه هاي ناسيوناليستي از عوامل گرايش به فرقه سازي هستند

تلاش براي دوري جوانان از مذهب و انديشه هاي ناب اسلام ، سوق دادن مردم به طرح سوالاتي در باره آفرينش و فلسفه وجودي جهان كه هرگز به جوابهاي منطقي نمي رسد،خشن جلوه دادن اسلام و تبليغ مذاهب ديگر ،سوء استفاده از مشكلات اجتماعي نظير بيكاري ،گراني ،تورم ،مسائل ازدواج و ... و منتسب كردن آنها به حكومت ديني كشور ، ساختن حباب كاغذي از جامعه بدون قيد و بند با طرح موضوعاتي موهوم و ... از جمله انديشه هايي است كه امروزه در قالب (فرقه هاي انحرافي و مكاتب الحادي) به آحاد مردم جامعه عرضه مي شود .



ادامه مطلب ...


2 دی 1389برچسب:, :: 11:39 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamid moghadasy

 

نویسنده / منبع : حميد مقدسي    


يوشي هيرو فرانسيس فوكوياما، فيلسوف امريكا يي ،متخصص اقتصاد سياسي ،رئيس گروه توسعه اقتصادي بين الملل دانشگاه معروف جانز هاپكينز و نويسنده كتاب پايان تاريخ و آخرين انسان  مي باشد كه به خاطر نظريه پردازي ((پايان تاريخ ))مشهور است .

فوکوياما در کنفرانس اورشليم با عنوان «بازشناسي هويّت شيعه» مي‌گويد: شيعه، پرنده‌اي است که افق پروازش خيلي بالاتر از تيرهاي ماست. پرنده‌اي که دو بال دارد: يک بال سبز و يک بال سرخ.

 



ادامه مطلب ...


19 آبان 1398برچسب:شيعه,شهادت, عاشورا, فرانسيس فوکوياما, مهدويت, ولايت فقيه, :: 10:23 قبل از ظهر ::  نويسنده : hamid moghadasy

صفحه قبل 1 صفحه بعد